marți, 18 martie 2014

Kent HD Blue

Salut , sunt un fumător , care s-a gândit și el sa facă un blog despre țigări din lipsa de ocupație :)

Pentru prima mea postare pe acest blog vreau să va arat țigările "Kent HD Blue".

Cateva poze cu pachetul și conținutul lui:


Pachetu:





Țigara:



Filtrul:





Detalii:

Lungime țigară: 8,3cm din care 2,8cm filtrul
Nr. țigări: 20
Gourdon: 8mg
Nicotină: 0,7mg
Monoxid de carbon: 10mg
Preț: 14 Lei


Am început sa fumez de aproximativ 9-10 luni , din "prostie" dacă se poate numii asa , adică am vrut și eu să încerc sa văd cum e , iar apoi am început să fumez tot mai des.

Acuma revenind la țigara "Kent HD Blue" , după părerea mea este o țigară "decentă" , filtrul pe care îl are ajută acel "gust" sa ajungă într-o cantitate destul de mare în gură , fără să iasă prea mult pe lângă acesta.
Mie personal aceste țigări nu mi se par "tari" , ba chiar am fost uimit prima dată ca nu se prea "simt" , pentru că nu eram obișnuit cu țigări mai "tari" (înainte fumam Sobranie Gold-nicotină3 sau kent hd silver-nicotină4 , dar sobranie gold nu mai găseam la magazinul din colț de ceva vreme , iar în ziua în care am rămas fără țigări , am mers si am cerut kent 4(hd silver) , și  nici de alea nu mai aveau , asa că mi-a recomandat kent 8 scurt (hd blue)) , dar în general mi se par niște țigări bunicele.


Cam atât , lăsați comentarii mai jos cam care sunt țigările pe care le fumați voi , de ce le fumați , iar eu am să încerc să mai fac și alte postări cu alte tipuri de țigări , dar nu o să le fac foarte des pentru că nu fumez prea mult (1-2 țigări pe zi) .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu